"Lidé často nevědí, co chtějí, dokud jim to neukážete.”
Steve Jobs
Je to skvělá myšlenka člověka, který šel vždy proti davu. Byl přesvědčen o své pravdě a šel si tvrdě za svým cílem. To mě inspiruje!
Ta myšlenka se skvěle hodí i do našeho podnikání. Dnes a denně ukazujeme klientům řešení, o kterých týden zpět neměli "ani páru". Žili v určité informační bublině a netušili, že se mohou mít lépe. Zpravidla už po dvou společných sezeních si klienti uvědomí, že s penězi mohou hospodařit mnohem efektivněji a chtějí změnu. To mě naplňuje!
Narodil jsem se v Čáslavi a do svých 19 let jsem žil v Kutné Hoře. Do Zlína jsem šel původně kvůli studiu Univerzity Tomáše Bati, avšak netrvalo dlouho a usadil jsem se tady.
Během 7,5 let práce v oboru financí, obchodu a práce s lidmi jsem si prošel několika různými fázemi. Dnes jako největší přidanou hodnotu mé práce vnímám možnost posouvat klienty k jejich snům a přáním. Většina z nás přemýšlí nad tím, co bude zítra, za týden nebo třeba za měsíc. Mým úkolem je s klienty řešit co plánují za 5, 10, 20 let, dávat tomu konkrétní rozměry a najít nástroje, které je k tomu dovedou.
Váhy - smysl pro spravedlnost, hledání ideální cesty, pečlivost, rozvaha. Ať už v pozici konzultanta, ředitele nebo jednatele firmy, každý den musím dělat zásadní rozhodnutí. Jako “váha” kladu velký důraz na přípravu. Vždy si promýšlím, jaké dopady budou mít moje slova a činy na klienta nebo obchodního partnera.
Na začátku v tom nebylo nic hlubšího. Byl jsem 20 letý student, který potřeboval praxi k vysoké škole. Teprve po několika měsících jsem se o finance začal opravdu zajímat. Uvědomil jsem si, že lidé v mém okolí financím vůbec nerozumí. To mě motivovalo se v tomto oboru dále vzdělávat a začít v něm budovat perspektivní kariéru.
Osobní rozvoj, vzdělávání (sebe i druhých), sport, kino a filmové festivaly, gastronomie, cestování.
Motivovat lidi v Česku k tomu, aby věřili, že jsme perspektivní země a že i my Češi na tom můžeme být ekonomicky velmi dobře. Přeji si, abychom jako firma, učili Čechy aktivně pracovat se svými penězi. Prostřednictvím našeho finančního plánu jim pak můžeme pomoci realizovat jejich sny.
Rozhodně naše kanceláře ve 3. patře parkoviště Zlatého Jablka ve Zlíně. Z kanceláří je krásný výhled a navíc nás tu nikdo neruší jako napr. v kavárně. Ten hlavní důvod ale je, že klient vidí, v jakém prostředí pracujeme. Vidí dynamiku a nasazení ostatních kolegů a utvrdí se v názoru, že se mu o finance starají skuteční profesionálové.
Moji rodiče, kniha Čtyři dohody od Jaroslava Duška, angličtinářka z gymplu a pak lidi, které jsem poznal během podnikání.
Nejčasteji se setkávám s dvěma typy klientů. První je mladý pár s dítětem, kterí potřebují financovat vlastní bydlení a začít si vytvářet finanční rezervy. Druhý typ je klient, kterému spravuji investice a majetek. Buď vymýšlíme, jak efektivně rozložit 20-30 000 Kč/měsíčně nebo kam uložit např. 1 000 000 Kč, aby klientovi vydělával co nejvíce.