1️⃣ S paní Novákovou jsme v září 2017 sjednávali životní pojištění u společnostisti Kooperativa. Bylo to naše první jednání a první obchod a tedy i první získávání nějaké důvěry a poznávání se.
2️⃣ V únoru měla jít paní Nováková na malou operaci, kvůli komplikacím a tak mi volala a ujišťovala se, že opravdu pobyt v nemocnici má v pojistné smlouvě nastaven a jak má postupovat při hlášení pojistné údálosti. Klientku jsem ubezpečil, že vše bude v pořádku.
3️⃣ A ejhle, měli jsme po operaci a pojišťovna po nahlášení zaslala klientce dopis se zamítnutím plnění - viz příloha.
4️⃣ Klienta mi samozdřejmě psala, že pojišťovna neplnila a že pojištění v dané chvýli postrádá smysl a že jej budeme rušit pokud pojišťovna nebude plnit.
5️⃣ Paní Novákovou jsem uklidnil, že podáme odvolání a ať se drží instrukcí, které jí dám. Podání se zaslalo a do 2 dnů se pojišťovna vyjádřila s rozhodnutím že pojistné plnění zasílají
6️⃣ Poděkování od klienta vždy potěší, a tady je:
Dobrý den pane Vašík,
dnes mi přišlo z kooperativy vyjádření ....nakonec byla věc uznána a tímto Vám moc děkuji. Já bych to vzdala byla jsem dost skeptická a za to se omlouvám:-)asi v těchto věcech neumím chodit.... příště to budu raději hned řešit přes Vás, i když snad už příště nikdy nebude....jelikož nemocničním prostředí je pro mě peklo, proto i můj předčasný odchod do domácího léčení:-)
Ještě jednou děkuji
7️⃣ Vyplatí se vždy nechat první emoce stranou a řešit věc s chladnou hlavou, tak jako jsme spolu v klidu vyřešili i s paní Novákovou. Bohužel stále je hodně klientů, kteří při první komplikaci své smlouvy zruší a pouze jen nadávají, jak jsou pojišťovny špatné. Pokud máte za sebou silného partnera, na kterého se můžete obrátit, který vám zvedne telefon nebo odpoví na mail i ve chvíli kdy se něco stalo a ne jen když potřebujete uzavřít novou smlouvu, narazili jste na někoho, s kým se vyplatí spolupracovat a važte si jeho práce vrátí se vám to
Dopis s vyjádřejím o plnění v příloze
Petr Vašík, Explicit Invest